neděle 25. února 2007

25. únor 2006 - Praha - Prokopák , Zličín , Hůrka

Tak dneska jsem s Czertem dali trochu XC kombinovaný s metrem. V 11 jsme měli sraz na můstku a pak jsme letěli tou krtkomašinou na zličín, mrknout na dirty. Tam se Czerťák učil No fůta :-) a docela mu to i šlo. Ja si zkoušel skákat velkou lajnu a měl jsem s ní co dělat. Trochu foukalo proti ,takže to pro mě nebyla žádná sranda. Po dvou hodinách už jsme toho měli plný zuby a přesunuli jsme se na Hůrku na 4x dráhu. Tam jsme si to párkrat dali dolů ,ale Czert se mnou nechtěl závodit ,takže žádná loktovačka ,a tak to byla nuda. Dnes jsem tu byl poprvé ,za trochu slušných podmínek ,jindy se mě většinou vítr snažil vytlačit z trati na těch prvních dvou dablech. Bylo tam taky pár lidi, nějaky mladí kluci, Charvátovci a taky tam rozbalil svůj stánek s veteší Tajchman . Pak jsem dali dalsi přesun ,tentokrát do prokopáku. Tam jsme asi 20 minut zápolili s dvojáčkem ,co se schovává těsně za zatáčkou, marně. No ,jestě teď na něj myslím a bude se mi o něm asi i zdát. Příště jsi můj !!! Jinak se hanbou propadnu. Pak jsme si trochu zadropovali a jeli jsme si sjet celkem prudkej sjezdík skoro na druhe straně prokopáku. Docela pěkny ,brzdy na doraz ,pěkně za sedlo a jelo se. Příšte nás čeká ještě jeden ,krkolomější sjezdík ,viď Zcerte :-). No a pak už jsme jen frčeli domů. Vzali sjme to na smíchov a odtamtud metrem, v metru jsme meli trochu konlikt s držitelem karty nejaký VIP karty ,nebo cím to mával. Sanžil se přebrat misto nejaky jínýmu chlapkoví ,ale měl smůlu ,páč ten měl tu kartu taky. Na želivárně jsem vystoupil a dal jsem si ještě XCčko do hostivaře, abych měl velký lejtka ,jako pořádnej bajker. No a to bylo všechno ,pro někoho nuda ,ale my se celkem bavili ,i když Czert byl trochu sedřenej ,protože ta jeho specializední herka vůbec nejede ,a to ani z kopce :-). Cuzzz

Czert

A já