neděle 18. února 2007

Tak dnes ,18. února jsme navštívili Všenory

Všenory ,pražská DH trať :-) ,dá se jet i na XC ,ale na kole s hodně pružinama jako mám já to jde taky :-) . Dnes jsme se sešli v celkem hojném počtu. Z prahy jsem jel s Czertem a Maňasem ,kterej mě vyzvedl u mě svou francouzskou károu. Kolem jedenácté jsme byli na místě. V podstatě zároveň s náma přifrčel z jčr Čárys (svou korejskou károu) ,na místě už byli Petr H. ,Klauzík , Kárl se Zuzkou a Wraithem. O něco později přijel Andreee Rakeťááák. Klauzíkův táta nás vozil nahoru ,svítíčko slunilo , na trati jen trochu bláta,co víc si v únoru přát. První jízda pohoda ,gap jsem objel, dolní dirt taky ,páč jsem se bál :D. Na dolní dirt jsem si nakonec troufnul ,zas až tolik se ho totiž nebojím ,je to prdola ,ale Wraith (Objížďák) mi to nechtěl věřit ,tak ho asi jen desetkrát s respektem objel ,příšte snad , polepši se kluku ,jinak.... Párkrát jsme si ještě dali celou trať a chvíli jsme trápili kola na dirtu. Czert si na něm trochu zašpásoval s dopadem a pošimral ho napínákem. Shaman šimral napínákem zase dvojáček za dirtem. Klauzik s Manasem nám ukazovali svoji nadřazenost supermanama ,cancanama , suicidama atd.. Ja jsem tam narval akorát x-upa a koně , prostě moje oblíbený triky hehe. No takže ,celkem vydařenej den ,apoň mě se to teda líbilo. Tady předhazuju pár fotek. Tak koukejte......

Kája

Shaman
Maňas
Poozing crew
Jááá
Maňas
Czerťák sejzďák
Andreee rakeťák
Maňas
Czert ,trochu křeč
Kája stylově
Shaman