sobota 10. března 2007

Sobota 10. března , Chodovec ,Hostík

Tak už dlouho jsem nic nenapsal ,tak tady házím pár vět. Dneska jsem vyrazil ve dvánact na chodovec. Tam jsem zkoušel nějaky kraviny a postupně se ke mě přidal Honza Rukus a pak ješte Mára Pittl a vyrazili jsme do Hostíku. Tam už je to celkem dost překopaný a nejak moc mi to tam nesedi ,všechno si to sedlo a nový věci nemaj nic moc dopady. Mára si dal novej step up a šli jsme na studánku a pak na padáček. Z padáčku jsme se přesunuli na spořilovský klopenky ,kde jsme chvíli blbli a pak jsme se vrátili na chodovec. Tam jsme zase zkoušeli kraviny. Honza svůj oblibenej pedalflip. Já zkoušel tejbly v šakalím stylu ,one foot X up atd. Pak jsme si s Honzou ,Pavlem a Jendou dali vyřazovacku. Dvakrát to vyhral Honza ,takovejma kravinama jako je ten jeho pedalflip a jedna ruka ,druha ruka :-D. V dalším jsem ho musel vyřadit one foot X upem :D. No docela byla sranda......

Fotaz níže...

Jenda
Pavel


PavelPavel

Jenda