pátek 6. dubna 2007

Trocha shibaku a lom v hloubáku 31.3 ;1.4. 2007

Takže tenhle víkend jsem následova eMTýho na shibak a do hloubětínskýho lomu. V sobotu jsme si dali poježdění v Shibaku. Bylo tam dost lidi. Pribylo tu pár lavek a pár starejch ubylo. Těm jsem věnoval chvilku až ke konci. V podstatě celou dobu jsme si skákali na dirtech. Maňas měl domluvený rande s Kluzíkem a trenovali tam svoje karate , co dávali za triky nevim páč ja jezdim allmountain , nevim sice co znamená ,ale je to cool ,tak to jezdím a libí se mi to. Na konci už to hrotili pokusama o třišede, tenhle trik ja znám,páč mi o tom vyprávěl jeden klučík co kouka hodně na videa. Je to prej jednoduchý ,prostě se musíte otočit kolem svyslé osy o 360°. Je radost se na to dívat :-). Večer kolem šesté už jsme toho měli plný zuby ,a vydali jsme se na cestu ku Praze ,zpět do svých domovů. Po cestě jsme ještě koukli na dirty v Nehvizdech ,tam jsem usoudil ,že na allmountain už to není,takže nic pro mě. No a v neděli jsme se sešli na našem oblibeným místě. Centru pražského dirtu a allmoutainu, na Chodovci. Tam jsme se asi hodku plácali s Czertem a Xpivem. Pak přijel Maňasův cyklotaxík a odvezl nás do hloubětína. Tam jsme vyfasovali lopaty a bylo po srandě. Nakopali jsme si tam pár skůčků ,Czert ,kterýho to nebavilo jel pryč a Maňas si přivezl vlastního fotografa na líbivý fotečky. Chvili před příjezdem fotografa přivezl starej Kluzík mladýho Klauzíka. Klauzik s Maňasem se tam předváděli před čočkou fotoaparátu a i ja jsem se párkrat přidal. V půl osmé už jsem toho měl zase plný zuby, docela jsme si mákli a byl už čas na odpočinek. S Xpivem jsem se vydali po vlastní ose domů. Maňas s Klauzíkem tam dováděli s Rugbystou (čti fotografem) až někdy do tmy. Fotky skoro žadný. Tak mrkejte.



Ich liebe Allmoutain


Model (T 1000)


Já ,worker


X von Pivan