středa 30. července 2008

Tak a je to tady , místo Glory přišel Bottlerocket od Transitionu

Tak ,zas to na mě přišlo ,rozhodl jsem se pro změnu ,tentokrát jsem chtěl něco s menším zdvihem a aby to i jelo ,jelikož to chci používat na DH ,FR ,Dirt ,4X a XC. Vyhovujicí stroje který jsou k mání u nás jsou asi 3 , SX trail , Reign X a Bottlerocket , první dva už jsem měl a tudíž byla volba celkem jasná. A jak sem to poskládal je vidět někde taky kolem. Rám Transition Bottlerocket s tlumičem Fox DHX 5, vidlice Fox 36 Van R , Ráfky jsou S-type v předu na Novatecu a vzadu na Ba Bombu. Řadí páčky Sram Sx5 s přehazkou Sram X9 , řetězí se tam lx-kovej řetěz od Shimana , hlávko je Syncros FBI , řidítka od Speslu a to Endura s představcem Truvativ holzfeller , brzdí mi Avid Juicy 7 , gripy jsou DMR , sedlo Funn na sedlovce Truvatix XR 30,0 x 350, kliky Saint 170 a na nich pedály Specialized Lo mag pro. A nědky příště napíšu i něco o tom jak se na tom jezdí a skáče. Čau

Pikčr 1


Pikčr 2


Pikčr 3


Pikčr 4