pondělí 25. srpna 2008

Rameno v pr... 5. srpna

Tak jsem se zase jednou vypravil na moravu ,trochu si zajezdit. Tahame s brachou kola z baraku. Venku je zima a fouka jako krava. Sedame na bajky a jedeme. Mame to asi 6-7 km po silnici a pak se proplejtame ruzne lesem z kopce do kopce. Jedna cast je moc zabavna. Pred nama je kopec ,tlacime to nahoru. Po ceste zerem ostruziny ,jsou vyborny a obrovsky. na kopci sedam na bajk a jedeme dolu, ujedu asi 100 metru a zastavuju , tudy to nepujde. Jedu doleva do mezery mezi stromama vedouci na vedlejsi louku. Jedu z lehka a to byla chyba, zaviraj se mi riditka a jdu , asi 10 metru jedu nelepenej na riditkach jako buzik :D a jdu k zemi ,riditka se zabodavaj do ramene , boli to fakt fest.Par minut skucim jak malej kluk. Bracha mi pomaha sundat triko ,jde to dost tezko. Na rameni nejni videt zadna znamka urazu.Oblikam triko a rovnam rajdy a davam brachovi bagl ,moje rameno ho odmita. Jedeme nejblizsi cestou k silnici a slapeme par kilaku do kopce. Mistama se mi dari i jet. Doma se hned nakladam do vany. Je to celkem uleva. K doktorovi samozrejme jako spravnej drson odmitam jit ,mazu na to masticky a snad to bude fajn. Snad budu do 14 dni zase ready. No a to je vse! Cau