pondělí 6. října 2008

Mokropsy s Rukusem a Tomášem

Nazdarek
Je neděle 7:00, vstavam , celkem vyrizenej , ne nekalil jsem , jsem tvrde pracujici a k tomu jeste studujici. No nic , k veci , na osmou ma prijet Rukus ,mam trochu zkluz .Dnes mirime smer Mokropsy. Jedeme Rukusovým golfakem , puvodni plan je jedno kolu uvnitr , jedno na strese. Od Ivana jsem si pujcil drzak na kolo , bohuzel na Rukusovou pricnik je to nenamontovatelny , takze cpeme i moje kolo do auta , nakonec jsme nasli vybornej system a v klidku se to tam veslo. Tak vyrazime , na miste jsem kolem desate ,slunce je jeste za kopcem , fouka jako prase. Je mi zima , rychle davame kola do kupy , jdeme na to. Napred mala lajna , to je na fullu docela libovka ,prvni dirt ne a ne trefit tak aby se dal nalitnout druhej a treti je uplne tabu. Pozdeji prijizdi Tomas a ukazuje nam jak je snadny naskakat velkou lajnu ,kde uz jsem si pred tim pripravili poradnej paletovej zaklad. Jsme totiz zblbly kecama jak to a to nejde na fulu naskakat a tak se bojime , nakonec to tam skaceme jako by se nechumelilo a to i pre vychrici co tam byla. Nize prikladam dukazni material. Fotil Kome (Já) , Rukus A Tomas. Vydarenej vylet , nadherny dirty , doporucuju vsem dirtuchtivým. Cau


Kome


Kome


Kome


Kome


Rukus


Tomáš


Tomáš


Rukus


Rukus