neděle 12. října 2008

Mokropsy znovu a lepe 11. říjen 2008

Cau
Sobota 11. rijen. Je naplanovano ,ze se pojede do mokrejch psu , mel bych jet s eMTým ,nebpo jak se ten kluk jmenuje a jeste vcera vecer mi volal Denis ,jestli nekam nejedu ,tak sem ho nalakal at jede s nama tam. Manas me naklada u me pred domem v 11:45 a po ceste jeste nabirame ve strasnicich Denise. Kolem pul jedny sme na miste , tam uz je spousta lidi , prijeli kluci z rudny , Kozel ,tomas a par dalsich kluku z Chodovce. Tady jsme vydrzeli nekdy do 17 hodin ,vic uz to neslo. Podarilo se mi uspesne naskakat lajnu u reky az na konec , do velky lajny jsme zkouseli naskakovat z dropu ,kterej ti da jeste o neco vic rychlosti a na prvnim se pak lita opravdu vysoko. Probehli nejaky pokusy o supermana a jinak moje klasika , Xupy ,whipy na obe strany ,nejaky nohy a tejbly a samozrejme pokusy o kondora , ktery vypadaj spis jako kure nez kondor. Ale i tak jsem byl spokojenej. A naucil jsem se tu dve veci , chces vypadat jako dirtar ,tak si narvy obrovsky sluchatka pod cepici a delej ze mluvis jen anglicky. Tak to je vse