pondělí 21. září 2009

Shibak 20. září 2009

Tak dnes jsme meli s Rukusem v pánu objet pražský lokality ,ale po cestě na místo srazu mi píše Viktor ,že jedou na Shibak ,tak jsme se s Rukusem připojili taky. Vlakem z Vysočan ja to cca půl hodiny do Lysé a pak asi 2km po ose. S Viktorem jeli Michal a Martina. Vyktor si hned chysta střední lajnu , ja zkouším trailsovou lajnu uplně nalevo. Dokonce jsem z ní zkusil wolo ,ale skoncilo to s trochu spáleným loktem ,tak někdy příště ho pokořím. Rukus se tu spíš jen rozskákával. Přeci jen toho tento rok moc nenajezdil. Ja si na velky lajne zkoušel table ,ale chce to ještě dost dopilovat. Viktor dvakrát vystupuje ,jednou na druhým ve střední lajně a potom na prvním velkým ,což odnesla noha. Takže pro něj ježdění skončilo a vyrazili s Martinou na Michalem domů. Ja si s Rukusem udělal ještě pár fotek a nakonec jsem se chtěl zničit na pumptracku, bohužel na SX trailu jsem nebyl schopnej skočit první postupák z malejch dablů ,tak jsem to vzal přes lavice ,a podařilo se mi to doskakat až do konce. Ale potom jsem potřeboval nový plíce :-). Níže je k vidění pár fotek. Čau

Kome


Kome


Rukus


Rukus


Michal


Viktor