neděle 3. ledna 2010

3. leden 2010 - Neratovice ,Kralupy a Modřanská s Rukusem a Ivanem

Tak jsme se rozhodli ,že pojedeme do Neratovic a pak do Kralup. V neratovicích se Ivan s Rukusem museli trochu rozskákat na ty Kralupy ,protože tam už je to všechno na ostro :D. Ivan vzal smetáky ,takže jsme si vymetli cestičky a by nám to líp frčelo. Na to ,že Rukus jezdíl pravidelně asi 4x do roka ,to kupodivu ještě jde. Ale sneslo by to trochu ježdění navíc. Ivan na SX trailu zápasí líp ,než na demu, to znamená ,že už se jen pasivně nenechá vyslat ,ale trochu se i odrazí. Myslím ,že SX trail byla pro něj dobrá volba. Takže v neratovich jsme si dali par skoků ,lávkám jsme se vyhejbali ,klouzali jak svině. Vyzkoušeno na vlastní kůži. Po asi 1,5 hodině ježdění jme to zabalili a posunuli jsme se do kralup. Tam jsme opět vytáhli košťata a připravili cestičky. Po zametení přišel jako první na řadu transfer hned na začátku levýho kopce. Tam se Ivan překonal ,příště už to snad dotáhne k dokonalosti. Rukus trochu konil a do toho dával table :D ,ja jsem to tam taky zkoušel všelijak kroutit. Pak jsme se přesunuli na lajnu s dropem ,tak měli kluci trochu potíže a na zasíláku za ním se jim nechtělo to moc tahat do dálky ,ale komu by se chtělo na tom sněhu :).Nakonec jsem jěstě já zkusil lajnu s dropem ,transferem ,dirtem a gapem , na transferu se mi podařil jeden krásnej křivák, po menší pauze jsem to zkusil znovu a už to bylo lepší ,takže jsem to naskákal komplet a mohl jsem spokojeně odjet. Tím jsme to v kralupech zabalili a vyrazili do prahy. Tam jsme ještě zkoukli modřansky dirty ,co šlo jsme naskákali ,samo ,ty velký ne :-) ,ale i tak dobrý. Tak příště zase někde jinde.


Rukus



Rukus


Ivan


Ivan