pondělí 10. května 2010

Neděle 9. května 2010 - Praha a okolí

Tak dneska jsem to opet pojal dirtove. Rano jsem zacal na chodovci, tam jsem skoro domaci, takze to bylo v klidu. Pak jsem se presunul do Cernosic ,po ceste jsem se stavil na benzince prifouknou kola a zjistil jsem ze v turnove jsem hopsal na 2ATM ,aspon uz vim z ceho byli ty vytuhlaky ,ktery jsem tam obsac predvedl. V Cernosicich jsem byl trochu prekvapenej,na velke lajne na druhym dirtu se rozpada odraz a lajna u reky se rozpada cela. Naskakuju velkou lajnu, jen prvni dva, na odjezdu z tretiho je dost vody a blata. Na druhym jsem musel jezdit po kraji odrazu ,kterej jeste jakstaks drzi. Prostredni mala lajna je furt stejna, takze ta se skakat dala :). Odtud se presouvam do roztok. Po ceste se jeste domlovam s Viktorem na srazu na modransky. V roztokach upravili prvni dva v male lajne a asi i prvni v prostredni. Velka lajna je neskakatelna. Napred jsem prolital malou lajnu az na konec a pak jsem se vrhnul na tu prostredni. Docela jsem si i pamatoval najezdovou rychlost tak jsem to jen o malinko prelitl. Pak uz to slo rychle i s wollem. Tady se mi ted libilo, ale uz byl cas na presun do modran. Tak uz na me cekal Viktor. Tadt se trochu sejpovalo, ale protoze tu jsem jen velice zridka, tak jsem to stejne nepoznal. Tady jsem skakal v postate jsem skucek za ickama kterej vede na posledni dva skokyz velke lajny. Na prvni dva se prijedu jeste podivat :). Treti a ctvrtej zrejme neskocim :(. No uvidime. Ten nejvetsi macek co si postavil Frenk je celkem scifi. Pro me na koukani. Tady uz jsem to zabalil a mazal domu. Mel jsem uz dost....

Kome