pondělí 3. května 2010

Turnov 2. května 2010

Dnes padla volba na Turnov. Jako spoluhrače jsem mel Viktora, kterýho jsem vyzvedl u něl doma i s Martinou. Pak už jsme svištělil směr Turnov. Napřed jsme jeli omrknout dirty u řeky ,kde jsem ja ani Viktor ještě nebyli ,docela velky proti fotkam. Otáčíme se směr A51. Tady začínáme klasickou lajnou ,male ,vetsi .vólo. Ja pak jdu vedle na dropy ,ty jsou tady asi to nejlehčí. Naskakuju par dalších vecí. Neumím si poradit s naskakovací lavkou co má na výskoku rádius ,buhužel tu nebyl nikdo kdo by nám to předvedl. Po rozskakání jsme se přesunuli k řece. Tam jsme na první nainstalovali maly přemostění a šli jsme do toho tady se Viktor zasekl už na dropu. Foukalo tu pořad proti, takže mi celkem trvalo než jsem se na ten první rozhoupal ,přeci jen moje kolo moc dirtový není a podle Mamlase Stromka je to přej akorát i na pevňáku. Nakonec to pouštím a první sem šel nejak šikmo a převodníkem do hrany ,jdu na to ještě jednou ,tentokrat líp skáču drop ,takže letím až na dopad. To mi pro dnešek stačilo. Zřejmě se tu ještě objevím ,protože mi to nedá spát. Nakládáme kola ,uklízíme po sobě a jedeme ještě omrknout Kosmonosy. Tady se ted celkem maká ,spousta dřevěnejch konstrukcí ,opraveny dolní skoky. Nekterý veci nechápu ,ale prej to ještě doladěj. Samotnou fourcrossku taky moc nechápu. Tady sií s Viktorem daváme spodní pulku fourcrossky a kolem třetí mažeme domu. Dnes mám opět nesplněno v Turnově ,jako vždy......