úterý 31. srpna 2010

Kralupy s překvapením 15. srpen 2010

Tak ,tentokrát jsme to vzali do Kosmonos ,ale tady bylo jen bláto ,tak jsme to přesměrovali do Kralup. V Kralupech krásně sucho ,téměř vše je skákatelný. Tak jdeme na to. S Ivanem dělame novej odraz do dopadu dirtu aby jsme mohli jezdit na gap a nemuseli skákat dirt ,což pro mě nebyl problem ale pro Ivana jsou dirty ješte techto rozměrů neskákatelný. Takže chvilku skaceme gapik. Ja si pak parkrat skocil dirt i gapem Viktor taky ,ten přesně dvakrát ,po druhým kokusu z kola vyskakuje a jde celkem na drzku a má něco se zápěstím ,takže dneska končí. Ja se pak přesunul na lajnu drop klopenka , posílák ,tam jdu celkem daleko. Dole zastavuju a blbě došlapuju ,hrozná bolest v kotniku ,hned mi vyskočila boule jak půl pomeranče. Chvili se v bolesti válím po zemi. Pak se to trochu uklidňuje a podaří se mi dostat se nahoru. Tím to dneska definitivně ukončujeme a mažeme dolů k autu a pak do prahy. Jedeme napřed vysadit Viktora ,protože ten má doma nějaký berle a to se mi moc hodí. U mě mi Ivan pomáhá natahat věci domů a já si dávam delší vynucenou pauzu od kola.

Terminátor (Ivan)


Ivan