středa 6. října 2010

Jak se dostat do formy

Po dvou a pul mesících ,kdy jsem si kola moc neužil a nejen kola ,ale i ostatních sportů kvuli mým dvěma urazům je na čese dát se do formy. Váha mi vylezla asi o 7kg. Fyzička spadla až na dno. Běhat ještě nemůžu ,takže jsem si naplanoval bazén ,kolo a posilování ,což asi nepovede k rychlému snížení hmotnosti ,ale aspoň trochu půjde nahoru fyzicka. Bazén je i dobrá forma rehabilitace zraněného kotníku, jehož pevnost je důležitá teměř při jakémkoli sportu ,vyjma Šachů a Člověče nezlob se. S fourmou souvisí i strava a spánek a to je u mě problém. Na pořadný jidlo mám čas večer ,spim kolem 6 hodin denně ,vetšinou to ale kombinuju s nočním uspavaním syna. Dá se v takových podmínkám slepšení formy a její udržení? Uvidíme...
Cíle jsou max. 85kg (raději o něco míň (82kg)) a schopnost uběhnou 10km v kuse (až budu moci běhat) a to  chci zvládnout do konce roku. Tak držte palce.