pondělí 11. října 2010

Něděle 10.10. 2010 - Žihle a Úterý

Je zase neděle a my vyrážíme ,tedy já , Hozna (Ivan) a Tomáš. První zastávkou je Žihle. Na místě zjišťujeme ,že jsou tu mx závody. Závodil tu i Klauzík. Ale to nás nazajímalo. Nás zajímala fr trať v lese. Tady přichází zklamání. Nic nového a spíše se to tu zhoršilo. Mě to v lese jěště moc nejde (ne že by mi to někdy šlo) ,kotník mi dvakrát dává vědět ,že se mu to tu nelíbí. A to jsem jezdil jen dřevěnej gapik a lavici po ním. Ivan s Tomášem šli až nahoru. Co se tam dělo nevím ,ale dolů přijeli celí. Na gapiku udělám pár fotek Tomáše (Tomáš tam sázel tobogány) a Ivana a tím  tu naše poslání končí. Nebo ho tedy spíše ukončujeme my. Další a i poslední zastávka (McDonald´s se nepočítá jako zastávka)  je slopestyle trať Úterý. Tady je vše větší než to vypadá na fotkách. Něco s Tomášem naskáčem ,něco ne. Ivan tu bohužel zvládá jen jednu překážku. A pak něco honí vedle v lese. Tomáš skače i vetší ste up. Na velkej drop ještě nemám a Tomáš taky ne. Občas kolem proběhne kůň, vždy jsem ho teda videl jen ja a nebo Ivan ,ale byli krasni. Připomělo mi to mládí a moji práci s koňema. Dolní dirty nakonec taky padly ,ovšem v tzv. Viktorově stylu. Kotník je o fous lepší než minulý týden a je to celkem znát. S každým týdnem v něm mám větší jistotu. Jen v tom lese se mu ještě nelíbí. Tady to balíme kolem pul druhé a mažeme domů. Nejsem z toho uplně nadšenej ,trať je pekná a dát si ji v kuse musí bejt peknej zážitek. Ale třeba to ještě letos zvládnu. A co bude příště? No to se uvidí....

Tomáš


Ivan (Honza (Ivan))