pondělí 25. října 2010

Neděle 24.10. 2010 - Brno - Zamilec a Netro

Tak dnes padla volba na Brno ,jak jsem již psal. V 7 sraz opět u Ivana v práci. Ivan přezouval na Eskary a Rukus si montoval novou rolnu. Při tom jsme ještě rozebrali vahadlo jeho sx trailu ,jestli to zadírání není způsobeno špatně umístěnýma podložkama. Tím to ovšem nebylo. Pokus se čepy utáhnou na požadovaný moment ,tak to povoli v podstatě po pár metrech a to jsme zalepili i závity. Takže šup s tím do spešlu at to vyřešej. Po dokončení servisních prací nakládáme kola do auta a mizíme směr Brno. V zamilci máme sraz s brachou Davide a měli s nima přijet ještě 3 kluci ,zřejmě jim to máma nedovolila :D. zacalo se tu opět stavět. My jsme jedili převažně z mitinky dolu pře boule a pak trať v korytě ,která končí velkým step upem. Pak jsem se na chvili přesunuli vedle na nově postavený lávky ,ale tady se to klukům moc nepovedlo a tak jsme tomu moc nedali a pokracovali smer netro ,vzali jsme do auta i bráchu a Davida , po cestě jsme se stavili v tescu a já dostal 215g dietní Tatianu (chtěl jsem ,aby mi koupili jednu Milu). V Netru bylo tentokrát plno. Kluci kopali novy veci a opravovali starý. Je to tu teď zřejmě oblíbený. Ja se tu soustředil na Beatch Bitch lajnu se stap upem ,ale na to jsem se nakonec neodhodlal. Kluci jezdile jako o zivot ,hlavně ti na pevnácích. Trochu ke konci zacalo mrholit ,ale téměř neznatelně. Skoda že je to sem tak daleko. Jako kaskaderský kousek dne musím vyhlásit bratrův koutoul v zamilci ,kdyz jeho rychlost na malej step ápek bylo tak 4x vyšší než byla třeba :).Co bude příště? Snad Rakovník a něco kolem. Uvidíme co na to počasí....