pondělí 1. listopadu 2010

Neděle 31. 10. 2010 - Žabovřesky ,Vráž a Bechyně...

Tuhle nedeli jsme naplánovali asi poslední výlet dál od prahy. Dny už se podstatně zkrátili a posunul se i čas a tam my vyrazili na vylet do Žabovřesek ,Vráže a Bechyně. Tentokrát nás jelo celkem 6 ,tedy spíš 5+1 ,což znamená 5 jezdících jedinců a jedne jedinec fotící. Ano ,jsem profíci a máme sveho fotografa ,abychom mohli naše sponzory zásobovat kvalitním materiálem do časopisů Dirt Biker a spol.. Začali jsem v Žabovřeskách ,v tzv. Trailsovým lesíku. Les o rozměru asi pulky fotbalového hřiště je prospikovám nekolika lajnamy trailsů ruzných velikostí. Tady to nejlíp zvládá Tomáš ,je to holt pořádnej dirtař. S velkou lajnou jsem se nakonec popral i já. A Rukus s Ivanem a Honzou zkoušeli zakladní lajnu a Rukus tedy i první dva skoky s velké. Proběhlo focení a mazali jsme do vráže. Tady sme si párkrát skočili gapík v lomu a pokračovali jsme do lesa. Tam se skoro nic nezměnilo. V podstatě jsme jezdili jen dřevěný veci ,a Ivan to teda vytáhl až nahoru. Já s Rukusem jsme trochu zápasili se step upem dole. Je to na nás trochu uzký. Tomáš to vzal tak nějak z první , má to v oku. Dolní drop jsme zatím nepokoušeli ani vedlejší gap, pro mů kotník by to mohlo být likvidační. Zase jsme tu uděli pár fotek a protože čas letí ,museli jsem se přesunou do Bechyně. Tady jsem tentokrát najel obě lajny a i obě varianty vallridu ,takže jsem byl spokojenej. Jen ty lávky by nemuseli bejt tak úzký. Tady jsme jezdili v podstatě až do západu slunce. Po cestě zpět do Prahy jsme přišli na to ,že to nemá smysl a měli by jsme spíš jezdíz zkopce ,hlavně ve všenorech. Protože budoucnost lidstva je jen v DH ,ať se nám to líbí nebo ne.... prej. A co příště? No doufám ,že zase nějaky skoky a může to bejt i z kopce.