neděle 18. prosince 2011

Botl na vzduchu

Tak bottlrocket je konečně na vzduchu. Nižší váhu jsem poznal už když jsem ho tahal z komory. Neměl jsem moc času, takže jsem zajel jen do ujezda. V lese se kaci a asi uz tam nikdo nejezdi, podle stavu v kterým to tam je. Nafoukl jsem tlumič a vidlici a šel jsem testovat. První dojmy jsou skvělý, pěkně to jede. Do vzduchu to jde lip a dorazy zadny, trochu jsem ufoukl vidlici i tlumic na cca 30% sag vpředu i vzadu. Teď uz se tlumič dostává skoro k dorazu. Vidlice ma pořád rezervu 40mm. Naskál jsem bez problémů vše co tam zůstalo a neleží na tom pokácenej strom. Příště chci vzít bottla na neco drncavejšího ,at vidím co to umí. Ale už teď je vidět, že na skoky to bude pecka. Hodím na to ještě Mavic Crossline kola, tím půjde váha ještě o 450gr dolů, takže by to mělo zase o něco lépe jet. Až budou kola, udělám nějaký fotky.