pátek 27. dubna 2012

Scott Voltage 27. dubna 2012

Tak jsem se opět rozhodl pro změnu a tentokrát jsem si vybral značku ,kterou jsem nikdy nesedlal a to Scott, na Voltage FR už jsem nějakou dobu koukal a tak jsem si ho koupil. Zvolil jsem základní model a ten jsem se rozhodl trochu dotunit ,takže ve výsledky mi zbyl jen rám. Ten jsem osadil tlumičem RS Vivid 5.1 ,vidlicí FOX 36 Float RC2 180 KS a ostatní věci šly z bottla a to kola Mavic Crossline s pláštěma Maxxis Ardent, brzdy Shimano SLX 2012 ,řízeni Funn Full On, sedlo od Spešlu (půjde pryč), řazení Sram X7 1x9 převodu, kliky klasicky Saint s 36 pilou a napínákem E13 a jak to dohromady vypadá je vidět níže.  Kolo už jsem protáhl Kralupama a lesama kolem Prahy a jednou jsem byl i na kolorádu ,zatím se jeví slibně, čekám ještě až dorazí 350x3,0 pružina abych mohl tlumič nastavit na 180mm zdvih ,momentálně jezdím 160mm ,kde mi 300lb pružina stačí, na vyšším zdvihu jsem s ní měl 50% sag.

Scott Voltage FR Kome Edition :D