úterý 8. května 2012

Čerčany 6.5. 2012

Dnes jsem si to náplanoval do Čerčan. Nikoho jsem sebou nesehnal ,ale nevadí ,aspoň mě nebudou brzdit :D. Takže kolo do auta a za půl hodiny už se škrábu nahoru na kopec. Když procházím kolem přescesťáčku co na něm kdysi nechal Míca snad celý kolo ,napadne mě ,že bych to mohl omrknout. Odpal nic moc ,nájezd nic moc ,bude to chtít rychlost ,protože to moc neháže. Takže dva pokusný nájezdy a na třetí už to posílám. Na druhé straně jsem se pochvalil jak jsem to pěkně odhadl, posadil jsem pěkně čtvrt metru za hranu. Tak tahle sranda by stačila. Tlačím dál nahoru. V pulce se koukam na dalsi přescesťák ,ten co patřil k tzv. skákavé trati, odpal už se rozpada ,škoda. 2x jsem si sjel pasáž pod ním, je pěkný. A tlačím dál nahoru, první jizdu dávám z klopenek, takže prvních cca 100 metru vynechávám. Trať uz od vrchu doznala pár změn. Každopadně ne k horšímu. Dnes jsem tu poprvé na Big Betty pláštích a docela to drží ,takže odkloněnku po gapíku dávám poměrně s klidem. dál je to pořád stejný. V části mezi cestama je nějakej malej odraz ,ten moc nefunguje :) to se líp odráží z boule v druhé části. A už jsme v poslední pasáži, tady jsou opravený skůčky na rovnce a nová klopenka za nima. Je to tu teď trochu rychlejší. Za klopenkou je trochu vic děr či co to je a nějakej odraz do další klopenky ,pak pěkná odkloněnka a dva posíláky a pak zatáčky a mega odpal bez dopadu :D a pak už jen klopenky až na konec. Docela sranda. Dám si ještě dvě jízdy a přesouvám se k hájence. Tady už jsou Harwy a Tůra. Harwyho jsem nevidel 4 roky ,docela vyrostl ,hubenej je ale pořád. Tady začnu k klukam lajnou s vyskakovákem zakončenou skokem co jsme s Ivanem a Honzou Kubcem staveli asi před třemi lety. Maj tu i týpka na fcení ,takže litaj suicice a tablety. V mým podání jen křiváky. Postupně si tu zaskáču skoro vše. A na konec i párkrát upravenej step up na kterej se teď už musí jet slušná palba. A tím jsem to dnes zakončil. Parádní den, teď mužu zase v klidu domu za ženou a dětma :).