čtvrtek 3. května 2012

Cesta do práce 3.5. 2012

Tak o tu dnešní cestu se musím podělit. Už když jsem vstal, venku trochu pokapávalo. Nenechal jsem se tím odradil a vytáhl jsem silničního Forta a začal jsem cestu tím, že jsem vyměnil duši v předním kole. Zapnu Endomondo a jedu, po dvou kilometrech slyším syčení z předního kola. Paráda ,tak rychle vyměnim duši, dlaší už nemám ,tak už nesmím píchnout. Jedu dál ,po 10km jsem u stromovky ,začíná slušně pršet, nějak mi to ani nevadí ,ve stromovce podjíždím lávku pro pěší abych na ní mohl najet ,ale při tom proti mě začala couvat dodávka. Koukam ,že mě asi řidič nevidí ,už je těsne u mě, tak uskakuju na chodník ,na ten dodávka vjela taky ,naštěstí me ale minule. Nikdo v ní neseděl, odjela od stavební buňky co stojí o podál ,tak jsem tam naběhl a chlapům jsem trochu vynadal. Vypadali docela vyděšeně, klika ,že tam po ráno skoro nikdo nebyl. Pokračuju dál déšt neustává ,za suchdolem se to výrazně lepší. Jen trochu kape a na silnici není tolik vody ,takže už mi to nelítá do obličeje. V černym Volu to pustím z kopce a dole mi holka ve fiestě nadává přednost, naštěstí jsem se vešel na trávu mez silnici a zábradlí můstku ,který tam je. Uf ,naštěstí už jsem skoro v práci, promočenej až na kost ,ale živej.