pondělí 10. září 2012

Rudná 9. 9. 2012

Dnes jsem měl v 8:30 sraz s Viktorem v Rudné. Ještě jsem tu nebyl ,tak to po dlouhé době byla pro mě nějaká novinka. Když jsem přije, Viktor už lítal kolem skoků a sundaval koberce. Ja teda přišel už k hotovýmu. Prvním skok jsme si zapaletili ,holt nejsme profíci :D. Ja si na to dvakrát najel a potretí už jsem to poslal, vyšlo to přesně, takže jsem si to párkrát zoopakoval , Viktor to za chvíli taky naskákal. Pak jsem řešil druhej v řadě, ten měl dost zvlštní odraz, ale s tím jsem se nakonec popral a když jsem ho tam nasazel už tak ,jak jsem si představoval ,poslal jsem i zbitek lajny ,kde už byly klasický dirtový odrazy. Zkoušel jsem pár triků, jako x-up ,whip, nac nac a pod a po dvou hodinách jsem už byl ko ,tak jsme se zbalili a já frčel domů.  Po dlouhý době jsem byl zase na dirtech a nebylo to špatný, jen by to chtělo něco trochu většího, ať to trochu letí.