čtvrtek 17. ledna 2013

13.1. 013 Libeň s Michalem a Viktorem


Dnes jsem se po dlouhé době svezl s Michalem a Viktorem.  Sraz byl v Libni u jednoho gapu pres cestičku :). Docela fajn polet, než jsem dorazil na misto, kluci už to měli naskákané, ja si to z jara ještě dobře pamatoval,  takže jsem to celkem trefil hned z první.  Kluci to malinko zkopali, tak jsme zase na dvakrát trochu zvedli,  aby to házelo trochu vyš, což se povedlo. Potom jsme se přesunuli na bílou skálu,  kousek dál směrem k troji. Tadycje jedna tratička s menšími skoky, alecna tom přimrzlém podkladu to nebylo uplně jednoduchý.  O kousek dál je sjezdík od Croma, ten jsme si jen prohlédli a Michal zkoušel začátek sjet,  což moc nešlo.  Sjezd končí plochou škálou s cc 60º  sklonem. Ten si Michal s Viktorem sjeli,  já jen koukal, nejak mi to ježdění už nejde a už se jen tak k něčemu nepřemluvím. A tím jsem to dnes zakončili. Já opět zjistil kde mám velké mezery a znad s tím něco udělám dřív než mi ujede vlak. Za fotky děkuji Michalovi.
Kome

 
Viktor
Michal
Michal