pondělí 29. července 2013

Všenory a Černošice



Měla být pěkná sluná neděle ,s teplotou 38°C , tak jsem neváhal a naložil Enduro do motorového přibližovadla a vyrazil směr Jíloviště, za 30 minut už parkuji, po cestě jsem zbaštil dva rohlíky , aby se pak nemusel někde zdržovat. Jsem venku i s batohem a kolem, spouštím Endomondo a jeu, napřed na FR trať nad všenorama, z ní pak nasledně na trail dolů do všenor, pak šlapu zase nahoru ,ale na protější kopec, kde je DH trať, tady jsem nebyl už asi 4 roky, takže jedu všechno na oči, dole do odsejpá, nova pasáž pod el. vedením je zábavná a dole docela rozbitá, zbytek trati je stejnej jak si ho pamatuju z dřívějška, dole si chci dat malou kofolu u Zdeňky ,ale ja zevřeno ,tak letím dál a u ditů v Mokropsích si dávám malinovku a když jedu do kopce k Dubu ,tak nadávam ,jaký je to svinstvo. U Dubu potkávám týpka na Pitchovi ,později zjištuji ,že je to Ozz, z http://pragueriders.blogspot.cz/, chvilku kecáme a pak jdu na to, na čtvrtý pokus naskákávám lajnu s velkou lavicí a vyrážím na začátek trailu co vede do Černošic. U stadionu tankuju jednu kofolu a vyrážím nahoru k začatku trailu co končí u kolejí, nahoře jsem cvaknul pár fotek , trochu se napiju a pouštím se dolů, ale moc to tu nejde ,je to pekelně zarostlý a chvílema ztracím stopu. V půlce to balím a jednu dolů, v berounce si chci trochu zchladit nohy ale voda je tak teplá ,že by se z ní snad dal udělat čaj. Mám už toho celkem dost ,tak přejíždím řeku a jedu zpatky na Jíloviště, vzal jsem to přímo přes kopec, docela zarostlou cestou kopřivama a bodláčím ,tak jsem nahoře samej pupínek. Najeto 30km za 3 hodiny a nastoupáno 620m, jsem spokojenej a mažu domů ,kde si dávám ledovou koupel.