úterý 20. srpna 2013

Neděle 18.8. 2013 - Hloubětín

Tuhle neděli jsem spíš jen prozevloval. V nohach jsem měl už 300km ,tak jsem vyrazil jen na skok do Hloubětína. Napřed k Prokopovi na jeho trailsy ,tady to šlo dneska nějak samo. Na kopci jsem jen sjel fr tratičku dolů a pak do lomu. Po deštích se to tu zase trochu změnilo a některy dropy maj v dopadu pěkný drážky. Nahoře skáču co se dá. Koukam na gap a už je na čase ho zrenovovat a trochu si na něm zalítat. Pak jsem zamířil dolů, tady je téměř vše funkční ,jen ty největší posíláky dost chátrají. Skáču tu dvě lajny a vracím se domu přes hrebinek mezi Kyjemi a Hloubětínem, tady si dávám pár sjezdíku a pak už se jen přehoupnu přes kopec do Dolních Počernic a jsem doma. Bylo toho trochu málo, tohle budu muset dohnat příští týden.

A tady je nějaký to video pro lepší představu co se to vlastně dělo.