úterý 22. října 2013

Neděle na modřanské a v krčáku. 20. října 2013

Tuhle neděli jsem z rodinně zdravotních důvodů vyrazil jen krátce, vše začalo procvaknutím duše asi 50 metru od auta při přejezdu z parkoviště na chodník, nejak netuším co jsem kde přejel ,ale stalo se. Michal s Viktorem byli od 9 hodin na modřanské ,tak jsem se k nim přidal. Michal tu zajížděl koleno ,ale zrovna na dirtech  to není to pravy ořechový, tak nakonec spíš jen fotil. Ja zkousel jen pár vecí na ledviňáku. Docela mi chybí stará velká lajna, po předělavkách mlaďochů  už to snad nikdo neskáče. Tady to po cca hodine balime a přesouváme se na chvíli do krčáku, respektive k labuťáku ,kde si parkrát skočíme a potom o kousek výš k přescesťáčku ,který vidím poprvé, ale kdysi to byval oblíbený spot při fr jizdách po praze. Tady je celkem jednoduchý ,jen na dopadu je to celkem pekna valcha, po té uzké pěšince. A tady to já balím a mažu domů a Michal taktéž.

Dole je pár fotek